Система диспетчерського зв’язку та конференцій СДКЗ
Обладнання дозволяє побудувати сучасну систему диспетчерського зв’язку, використовуючи переваги IP технології, та дає можливість підключити до системи нарад будь-яких абонентів (ТЧ канали, аналогові абонентські лінії, канали потоку Е1, VoIP). Підключення до існуючих телефонних мереж можливе без зміни телекомунікаційної інфраструктури підприємства та без необхідності прокладання виділеної мережі. Програмне забезпечення власної розробки враховує потреби замовника в оперативному контролю та комутації між існуючими каналами для підтримання зв’язку під час селекторної наради. Обладнання має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс роботи диспетчера та абонента, та зручний і надійний диспетчерський пульт.
Можливості та переваги:
- підтримка існуючого обладнання та поступовій перехід до сучасних видів зв'язку;
- легкість розширення та маштабування системи;
- підключення різноманітних абонентів - незалежно від територіального розташування і кінцевого обладнання (телефон, мобільний телефон, IP Phone, Softphone, конференц-апарат і т.п.):
- ТЧ каналів без сигналізації (АТКЗ);
- ТЧ каналів з сигналізацією частотно-вибіркового зв’язку СК 2/7, СК 2/11, BKG (ППСН, ППСН-РСДТ-ПП);
- розширення кількості ТЧ каналів (ОПМ 60/30);
- підтримка E1 з сигналізацією ISDN PRI(E-DSS1) (AB-32, , КП-8Е1, PR1);
- каналами VoIP (протокол SIP, IAX2) по Ethernet (АТКЗ-IP, БСМ, IP04, PR1);
- інтеграція з аналоговими системами селекторного зв’язку;
- підтримка декількох конференцій одночасно;
- виклик і підключення учасників конференції:
- попередньо запрограмована кнопка пульта;
- список участників на WEB-сторінці;
- дзвінок абонента на конференцію;
- автовходження абонента в конференцію;
- підключення нового участника диспечером;
- необмежена кількість участників конференції/селекторної наради;
- програмований пульт диспечера:
- візуальна і звукова індикація вхідних/вихідних викликів;
- візуальний моніторинг активних каналів;
- індивідуальні, групові і циркулярні виклики;
- прямі виклики під кнопку;
- списки абонентів для викликів під кнопку;
- ручна коммутація абонентів;
- ручне підключення абонента до конференції;
- прослуховування абонента або конференції диспечером;
- підключення декількох пультів диспечера;
- кінцеві абонентські пристрої:
- аналогові 2/4-х провідні, типу АТКЗ-H «Абонентський термінал конференцзв’язку»;
- АТКЗ-IP;
- пункти частотно-вибіркового зв’язку ППСН;
- розпорядні станція диспечерского зв’язку ППСН-РСДТ-ПП;
- VoIP пристрої - IP Phone, Softphone;
- аналогові телефони;
- підключення віддалених пристроїв та абонентів по E1(G.703, G.704);
- можлива організація зовнішньої (гучномовної) системи сповіщення;
- гнучке керування та налаштування системи:
- по СОМ-порту;
- по Ethernet порту(web, telnet, тощо.);
- з пульта керівника;
- інформація про статус і дозволи абонента;
- моніторинг активних каналів і дзвінків;
- монтаж обладнання на 19'' стійку;
Характеристика обладнання: | |
---|---|
Кількість одночасних нарад | до 15 |
Кількість портів Е1 | 2 |
Число каналів по потокам Е1 | до 60 |
Кількість портів Ethernet | 2 |
Кількість пультів диспечера | до 5 |
Кількість програмованих клавіш (на одному пульту) | 64 або 128 |
Кількість портів ТЧ | до 8 на основному модулі |
Кількість абонентів частотно-вибіркового зв’язку СК 2/7 на одному ТЧ | до 35 |
Кількість абонентів частотно-вибіркового зв’язку СК 2/11 на одному ТЧ | до 99 |
Кількість абонентів частотно-вибіркового зв’язку BKG на одному ТЧ | до 45 |
Число VOIP каналів (через PR1) | до 10 |
Живлення | 48 В (*24 B) |